fbpx
Zaznacz stronę

W czym mogę Ci pomóc:

ADMINISTRACJA:

  • sporządzanie, kompletowanie i uzupełnianie dokumentów ( m.in w zakresie RODO i BHP)
  • pisanie i redagowanie pism, podań, wniosków
  • sporządzanie ofert (również w zamówieniach publicznych)
  • rekrutacja pracowników ( redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach ogłoszeniowych, wstępna selekcja CV, umawianie kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną, informowanie o wynikach rekrutacji)
  • kompletowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( kwestionariuszy, podań, oświadczeń i innych)

OBSŁUGA BIURA:

  • prowadzenie kalendarza firmowego (również on – line)
  • obsługa poczty e–mail i tradycyjnej
  • obsługa klienta
  • wyszukiwanie informacji
  • tworzenie baz danych
  • wystawianie i wysyłka faktur
  • pisanie i dodawanie ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych i aukcyjnych
  • zbieranie ofert
  • wyszukiwanie podwykonawców i kontakt z nimi
  • przepisywanie tekstów

INTERNET I SOCIAL MEDIA:

  • dodawanie i aktualizacja treści na stronę internetową
  • dodawanie postów na FB i instagram
  • tworzenie prostych grafik w programie CANVA

Cennik usług:

  • Podane ceny są cenami netto i należy do nich doliczyc 23 % VAT
  • Wystawiam faktury
  • Pakiety płatne z góry
  • Mój czas pracy jest monitorowany za pomocą przeznaczonych do tego programów
  • Podane ceny oraz ilość godzin może ulec zmianie w trakcie indywidualnej konsultacji

Swoje usługi świadczę przez internet, ale jeśli siedziba Twojej firmy mieści się we Wrocławiu, Wałbrzychu, Opolu lub okolicach tych miast – możemy się spotkać w  Twojej firmie, jeśli zajdzie taka konieczność. Zakres i zasady  takiej współpracy ustalimy w trakcie bezpłatnej konsultacji.

Zapraszam do kontaktu

Jak wygląda współpraca:

  1. Umów się na bezpłatną konsultację (przez skype, Messenger lub telefonicznie) w trakcie której ustalimy jaka pomoc Ci jest potrzebna oraz szczegóły współpracy ( m. in.  kanały komunikacji, godziny w których będziemy się kontaktować,  i inne istotne sprawy)
2. Po konsultacji przesyłam Ci e–mail z podsumowaniem. Weryfikujesz i nanosisz poprawki ( jeśli jest taka potrzeba) lub akceptujesz.

3. Przesyłam Ci skanem umowę i inne niezbędne dokumenty ( np. umowę dot. poufności) oraz fakturę

4. Odsyłasz podpisaną umowę wraz z potwierdzeniem przelewu, a ja przystępuję do pracy.

Bądźmy w kontakcie

Jeśli masz jakieś pytania chętnie na nie odpowiem.

Magdalena Konieczna

Tel. 605 219 036

e-mail: magda@koniecznaasystentka.pl

    6 + 14 =